Az EAP bevezetése

A bevezetési folyamat lépései

A HRCare bevezetési folyamata a vállalatnál

Igényfelmérés

  • partnereink számára a legmegfelelőbb szolgáltatáscsomag kiválasztása
  • cégre szabott kommunikációs csatornák meghatározása

Szerződéskötés

  • a szerződés megkötését követően a szolgáltatás 1 héten belül elérhetővé válik

Bevezetés

  • a munkavállalók részére személyes interaktív tájékoztató előadást tartunk
  • biztosítjuk őket az anonimitásról, lehetőséget kapnak tisztázó kérdések feltevésére
  • a vezetők részére elérhetők az érzékenyítő találkozók

Ügyfélkártyák

  • minden munkavállaló saját ügyfélkártyát kap, ami kényelmesen elfér a bankkártyái mellett
  • a káryta tartalmazza a szolgáltatás elérhetőségeit

Rendszeres utánkövetés

  • a szolgáltatás folyamatos promotálásához kommunikációs anyagot és tanácsadást biztosítunk
  • a rendszeres riportok segítenek a fókuszok meghatározásában
  • Rendszeres riportok