Az EAP szolgáltatásról

Miért jó a cégnek és miért jó a munkavállalónak?

A HRCare – Gondoskodó Munkáltató Program

A HRCare – Gondoskodó Munkáltató Program egy alapvető problémára nyújt egyszerű megoldást

A problémát már számos szakirodalom feldolgozta, de mind hasonló következtetésre jutottak: a magánéletében elégedett, munkahelyén gondtalan munkatárs teljesítménye általában jobb, mint a problémákkal küszködő dolgozóké.

A HR egyik legnagyobb kihívása ennek megfelelően a barátságos légkör, az általános szellemi jóllét, lelki egyensúly és egyéb pozitív, de annál inkább megfoghatatlan körülmények elősegítése. Erre a feladatra nyújt megoldást a HRCare – Gondoskodó Munkáltató Program bevezetése.

Mit okozhat, ha a dolgozó a személyes problémái miatt kevésbé figyel oda a munkájára?

  • a gyártásban: minőségi problémák, mennyiségi problémák, figyelmetlenségből okozott balesetek, stb.
  • szellemi területen: mérhetetlen károkat okozhat, ha nem koncentrál eléggé a munkájára a pénzügy, a logisztika, a bérszámfejtés, a HR osztály, a mérnök csapat, a beszerzés, a termékfejlesztés, a vezetőség…

Ezzel szemben a HRCare – Gondoskodó Munkáltató Programmal:

  • csökken a hiányzás,
  • nő a hatékonyság,
  • nő a motiváció és a lojalitás,
  • nő a termelékenység,
  • csökken a fluktuáció,
  • a munkáltatói márka épül a falakon kívül is.

Mi a HRCare?

Egy telefonszám, amit a cég dolgozói bármikor hívhatnak, ha problémájuk merül fel. Egy honlap, amin keresztül bármikor segítségért fordulhatnak dolgozóink szinte bármilyen kérdésben.

Probléma

Telefonhívás / E-mail

Segítség, tanácsadás
=
Probléma

Milyen kérdésekkel érdemes telefonálni?

  • pénzügyi kérdések,
  • jogi kérdések,
  • pszichológiai kérdések,
  • munkahelyi problémák
  • családi ügyek,
  • mindennapi problémák,
  • vagy ha csak szeretné, ha meghallgatná valaki.

Miért jó ez a munkaadónak?

  • gondoskodik a munkatársakról,
  • nem fektet bele időt és energiát,
  • munkatársai problémáival képzett és gyakorlott szakemberek foglalkoznak
  • gondtalanabbak lesznek a dolgozói,
  • nő az eredményesség, csökkennek a belső problémák,
  • anonim, de mintákat, tipikus problémákat felfed,
  • építi a munkáltatói márkáját a falakon kívül is.

A biztonságérzet, a kiszámíthatóság, a problémák idején nyújtott támogatás egyre fokozottabb igénye dolgozóinknak. Nagyra értékelik, hogy maguk mellett tudhatnak egy olyan támogató szervezetet, ahova bármikor fordulhatnak, ha baj van!

Miért jó a cégnek és miért jó a munkavállalónak?

A HRCare – Gondoskodó Munkáltató Program

A HRCare – Gondoskodó Munkáltató Program egy alapvető problémára nyújt egyszerű megoldást

A problémát már számos szakirodalom feldolgozta, de mind hasonló következtetésre jutottak: a magánéletében elégedett, munkahelyén gondtalan munkatárs teljesítménye általában jobb, mint a problémákkal küszködő dolgozóké.

A HR egyik legnagyobb kihívása ennek megfelelően a barátságos légkör, az általános szellemi jóllét, lelki egyensúly és egyéb pozitív, de annál inkább megfoghatatlan körülmények elősegítése. Erre a feladatra nyújt megoldást a HRCare – Gondoskodó Munkáltató Program bevezetése.

Mit okozhat, ha a dolgozó a személyes problémái miatt kevésbé figyel oda a munkájára?

  • a gyártásban: minőségi problémák, mennyiségi problémák, figyelmetlenségből okozott balesetek, stb.
  • szellemi területen: mérhetetlen károkat okozhat, ha nem koncentrál eléggé a munkájára a pénzügy, a logisztika, a bérszámfejtés, a HR osztály, a mérnök csapat, a beszerzés, a termékfejlesztés, a vezetőség…

Ezzel szemben a HRCare – Gondoskodó Munkáltató Programmal:

  • csökken a hiányzás,
  • nő a hatékonyság,
  • nő a motiváció és a lojalitás,
  • nő a termelékenység,
  • csökken a fluktuáció,
  • a munkáltatói márka épül a falakon kívül is.

Mi a HRCare?

Egy telefonszám, amit a cég dolgozói bármikor hívhatnak, ha problémájuk merül fel. Egy honlap, amin keresztül bármikor segítségért fordulhatnak dolgozóink szinte bármilyen kérdésben.

  • a munkavállalók számára ingyenes,
  • azonnal választ kap – összetett kérdésnél legfeljebb 24 órán belül visszahívjuk,
  • a nap 24 órájában bármikor hívható, hétvégén és ünnepnapokon is,
  • független a munkáltatótól,
  • képzett szakemberek ülnek a vonal végén,
  • teljesen anonim,
    szerződéskötés után azonnal élő szolgáltatás,
  • családtagok számára is elérhető,

Probléma

Telefonhívás / E-mail

Segítség,
tanácsadás
=
Probléma

Probléma

Telefonhívás / E-mail

Segítség,
tanácsadás
=
Probléma

Milyen kérdésekkel érdemes telefonálni?

  • pénzügyi kérdések,
  • jogi kérdések,
  • pszichológiai kérdések,
  • családi ügyek,
  • mindennapi problémák,
  • vagy ha csak szeretné, ha meghallgatná valaki.

Miért jó ez a munkaadónak?

  • gondoskodik a munkatársakról,
  • nem fektet bele időt és energiát,
  • gondtalanabbak lesznek a dolgozói,
  • nő az eredményesség, csökkennek a belső problémák,
  • anonim, de mintákat, tipikus problémákat felfed,
  • építi a munkáltatói márkáját a falakon kívül is.

A biztonságérzet, a kiszámíthatóság, a problémák idején nyújtott támogatás egyre fokozottabb igénye dolgozóinknak. Nagyra értékelik, hogy maguk mellett tudhatnak egy olyan támogató szervezetet, ahova bármikor fordulhatnak, ha baj van!