Fejlesztő programok

Ízelítő programjainkból

25 éve vagyunk a piacon. 25 éve naponta beszélünk a munkavállalókkal. Kölcsönzötti állományunk révén valós időben látjuk a partnercégeink belső problémáit „alulnézetből” – úgy, ahogy a belsős kollegák sosem láthatják. Célunk, hogy ne csak tanúi, hanem formálói is legyünk a szervezeti kultúrának. Ezért hívtuk életre szervezetfejlesztési üzletágunkat, hogy partnereinket támogassuk a leggyakoribb kihívásaikban.

Fejlesztő programjaink minden esetben a partnerünk egyedi igényei alapján kerülnek összeállításra. Az egyéni igények felméréséhez kérje munkatársunk segítségét.

Művezető fejlesztés

„A legjobb, legrégibb szakemberünket kineveztük középvezetőnek abban a hitben, hogy ő ismeri legjobban a területet. Azóta az osztályon megnőtt a fluktuáció, romlottak az eredmények”

Művezető fejlesztés

A művezetőket gyakran át nem gondolt mértékű kihívás elé állítjuk, amikor egy akár 10-20 fős csapat vezetését bízzuk rájuk anélkül, hogy felkészítenénk őket, és legalább az legalapvetőbb vezetői eszköztárat rendelkezésükre bocsátanánk.

Vezetőfejlesztő programunkat kifejezetten ezekre az emberekre optimalizáltuk, akik számára csak olyan tudás bír valódi értékkel, aminek része a gyakorlati alkalmazhatóság, a gyors bevezethetőség, a kézzel fogható eredmények, az egyszerűség és közérthetőség.

Asszertivitás és önbizalom fejlesztés

Asszertivitás és önbizalom fejlesztés

„Borzasztóan lassan haladnak az egyeztetések, sokszor harapófogóval kell kihúzni dolgokat a munkatársakból.”

Asszertivitás és önbizalom fejlesztés

Az asszertivitás alapjai már-már elcsépeltek. Kommunikálj egyenesen, őszintén! Azonban ritkábban esik szó arról, hogy ezeket a faék egyszerű szabályokat végül miért nem sikerül mégsem betartani. Miért esünk át a ló túloldalára, vagy máskor miért maradunk csendben és frusztráltan, amiért nem képviseltük magunkat. A kulcs az önértékelés.

Programunk során résztvevőinket végig kalauzoljuk az önkép – önértékelés – önbizalom – önbecsülés útján, hogy az asszertivitás útjában álló akadályokat eltakarítsuk, és az asszertív kommunikációs formákat begyakoroljuk.

Pszichológiai biztonság építése
– az elfogadó vezető

Pszichológiai biztonság építése – az elfogadó vezető

„A vezetők nagyon magányosnak érzik magukat a döntési folyamatokban. A munkatársak látszólagos közönnyel reagálnak a kérdésekre, az ötletláda mindig üres.”

Pszichológiai biztonság építése
– az elfogadó vezető

Az embereket igenis érdekli, hogy mi zajlik körülöttük. Szeretnek részesei lenni a változásoknak – kivéve, ha félnek, hogy mi történik, ha jogos igényeik, vágyaik vagy csak egyénileg ők maguk láthatóvá válnak.

A munkahelyi pszichológiai biztonság megteremtése minden vezetőnek feladata. Nehéz azonban felismerni a gyakorlati lépések fontosságát, ha a hatékonyság és az empátia között kell választani. A válasz azonban az, hogy a kettő nincs egymás nélkül. Célunk, hogy a vezető ismerje fel

  • mi mindenre van hatással a pszichológiai biztonság, illetve annak hiánya
  • hányezer féle módon tudunk léket verni a bizalom hajójába
  • mik azok az esetek, amik váratlanul kívülről rombolhatják le munkatársunk biztonságérzetét
  • hogyan ismerhetem fel, ha éppen én magam rombolom a bizalmat
  • mit jelent a pszichológiai biztonság egy felbolydult világban
  • és a lényeg: Mit tehet a vezető?

Munkahelyi stressz mérés

„A munkafolyamatok hatékonysága annak ellenére nem javul, hogy a folyamatok jól szabályozottak.”

Munkahelyi stressz mérés

Gyakran a problémák tünetei egészen máshol jelentkeznek, mint ahol a gyökeret keresni kell. Tekintsük át, hogy mik azok a problémák, amelyekkel munkatársaink küzdenek és ami a teljesítményüket befolyásolja.

A stresszmérés során megvizsgáljuk

  • a munkavállalók általános stresszszintjét
  • a szorongás és depresszió jelenlétét
  • a stressz hatását az alkalmazottak mentális egészségére
  • a stresszhatások forrásának eloszlását
  • a stressz megjelenését a munkatársak viselkedésében
  • A stresszt a munka és magánélet egyensúlyában